جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قفس مرغ باتری – [تخمگذار و گوشتی]

قفس مرغ 3 طبقه

با توجه به  ورود فناوری‌ های مختلف پرورش مرغ دنیای پرشتابی را برای پیشرفت در پیش گرفته است.  با وجود چنین تکنولوژی ‌هایی این امکان برای پرورش دهندگان فراهم می‌شود که بتوانند با استفاده از استانداردهای روز دنیا بالاترین میزان سوددهی را تجربه کنند. یکی از این تجهیزات قفس مرغ باتری است. قفس مرغ باتری دو نوع  تخمگذار و گوشتی دارد که هر کدام از آنها در پرورش مرغ تخمگذار و پرورش مرغ گوشتی به کار می‌رود.  استفاده از قفس مرغ باتری مزیت‌های بسیار زیادی به کسب و کار هدیه خواهد داد.

شما هم اگر دوست دارید از قفس مرغ باتری تخمگذار و گوشتی در پرورش مرغ استفاده کنید توصیه می‌کنیم قبل از هر کاری در این مطلب با سایت طیوران سازه همراه باشید. سایت طیوران سازه در این مطلب به طور کامل شما را با مزیت‌ های قفس مرغ باتری تخمگذار و گوشتی آشنا خواهد کرد. همچنین می‌توانید در این مطلب با انواع قفس مرغ باتری آشنا شوید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

مزیت های استفاده از قفس مرغ باتری

استفاده از قفس مرغ باتری مزیت‌های بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در ادامه مطلب هر یک از مزیت‌هایی که می‌تواند به کسب و کار شما کمک بسیار زیادی کند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قفس مرغ 2 طبقه
قفس مرغ 2 طبقه

فضای محدود و کنترل شده

در قفس‌های باتری مرغ شما می‌توانید در ابعاد دقیقی  کسب و کار خود را آغاز کنید و مدیریت راحت‌تری را با توجه به فضای طراحی شده تجربه نمایید.

افزایش تولید و بهره‌ وری

با توجه به نوع طراحی قفس های مرغ باتری تمرکز بر فضای پرورش بیشتر شده و شرایط کنترل مانند مصرف غذا و آب مرغ‌ ها بهینه‌ تر مدیریت می‌ شود.  با استفاده از این نوع طراحی‌ها استفاده از فضای بهینه ‌تر و مدیریت راحت ‌تر پرورش مرغ با افزایش تولید تخم مرغ و گوشت مرغ همراه خواهد بود.

کاهش هدر رفت منابع

قفس‌های باتری شرایطی را فراهم می‌آورند تا در محیط پرورش هدر رفت کمتری از منابع را تجربه کنید.  با توجه به کاهش هدر رفت منابع هزینه‌هایی چون پرداخت پول برق، آب و گاز کمتر خواهد شد.

کاهش خطر انتقال بیماری

یکی از مزیت‌ های استفاده از قفس مرغ باتری کاهش خطر انتقال بیماری از مرغی به مرغ دیگر است. چنانچه در طول دوره پرورش نیاز باشد مرغی را قرنطینه کنید قفس این شرایط را برای شما به بهترین شکل فراهم می‌آورد.

مدیریت بهتر تغذیه

تمامی قفس‌ها از دان‌خوری و آبخوری برخوردار هستند.  این عامل باعث می‌شود مدیریت بهتر در تغذیه رخ دهد و از هزینه‌های گزاف بابت دورریز دان و آب جلوگیری شود. با توجه به اینکه مرغ‌ها در فضای مناسب و استاندارد قرار می‌گیرند تحرک کمتری داشته و انرژی مصرفی آنها کاهش می‌یابد.  این امر باعث می‌ شود تا تغذیه مطابق با نیازهای دقیق مرغ ها تنظیم شود و و از بروز چاقی غیر ضروری جلوگیری شود.

قفس مرغ مزیت ‌های بسیار زیاد دیگری را با خود به همراه دارد. اگر جز افرادی هستید که از قفس‌ مرغ برای پرورش این پرنده استفاده می‌کنید می‌توانید تجربیات خود را از طریق قسمت نظرات در اختیار ما و سایر مخاطبین قرار دهید

انواع قفس مرغ باتری تخمگذار و گوشتی

در قسمت بالا با مزیت‌های قفس و مرغ باتری آشنا شدید حال قصد داریم در ادامه مطلب شما را به طور کامل با انواع قفس باتری مرغ تخمگذار و گوشتی آشنا کنیم.

قفس مرغ 1 طبقه
قفس مرغ 1 طبقه

قفس جوجه یکروزه

قفس جوجه یک روزه همان که از نامش پیداست برای جوجه‌های یک روزه کاربرد خواهد داشت.  می‌توانید از قفس جوجه یک روزه یک طبقه و دو طبقه برای پرورش جوجه‌های یک روزه استفاده کنید. جنس تمامی قفس‌ها از گالوانیزه گرمی کششی بوده و قابلیت افزایش تا ۸ طبقه را نیز دارند. با توجه به ظرفیت قفس‌های جوجه یک روزه شما می‌توانید ۷۵ تا ۱۵۰ عدد جوجه را پرورش دهید.  این قفس دارای سیستم آبخوری نیپل سینی فضولات نیز می‌باشد.

قفس مرغ ۱، ۲ و ۳ طبقه

متداول‌ترین قفس مرغ باتری که می‌توانید از آن در فضاهای مختلف استفاده کنید قفس‌های مرغ یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه است. این قفس‌ها در فضاهای مختلفی چون ویلاها، آپارتمان ‌ها، زیرزمین و پشت بام برای پرورش مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از قفس‌های سه طبقه می‌توانید در سالن‌های مرغداری نیز استفاده نمایید.

هر یک از قفس‌های گفته شده با توجه به تعداد طبقاتی که دارند، تعداد مرغ‌های متفاوتی را برای پرورش پشتیبانی می‌کنند. جنس تمامی قفس‌های گفته شده از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت‌نامه ۱۰ ساله ضد زنگ می‌باشند.

چنانچه دوست داشته از قفس‌های باتری مرغ در فضاهای صنعتی پرورش مرغ استفاده کنید آنها این قابلیت را دارند تا ۸ طبقه نیز افزایش یابند. با استفاده از این قفس‌ها می‌توانید از ۱۰ تا ۶۰ مرغ را پرورش دهید. سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک، مخزن مخصوص جمع آوری تخم در بیرون از قفس، جمع آوری فضولات با استفاده از سینی فضولات و دانخوری با قابلیت تنظیم ارتفاع  از جمله امکاناتی است که شما می‌توانید در این نوع قفسه از آنها برای مدیریت بهتر بهره‌مند شوید.

قفس مرغ و خروس زینتی

قفس مرغ خروس زینتی همانطور که از نام آنها پیداست برای پرورش مرغ‌ها و خروس‌های زینتی به کار می‌رود. قفس مرغ و خروس زینتی به صورت یک طبقه و دو طبقه در بازار عرضه خواهد شد.  می‌توانید در این قفس‌ها دو سر مرغ و خروس زینتی تا ۶ سر را پرورش دهید.

چنانچه نیاز به فضای بیشتری برای پرورش این پرندگان داشتید می‌توانید با افزایش طبقات میزان دلخواهی از مرغ‌ها و خروس‌های زینتی را پرورش دهید. این قفس مرغ باتری سایت طیوران سازه مانند تمامی قفس هایی که تا به الان آنها را مورد بررسی قرار دادیم از جنس گالوانیزه گرم کششی می باشد. این قفس ها نیز  دارای سینی فضولات،  مخزن مخصوص تخم مرغ، آبخوری و دانخوری می باشند.

قفس مرغ و خروس زینتی
قفس مرغ و خروس زینتی

قفس مرغ امپراطور، قفس مرغ منبری

قفس مرغ امپراطور را می‌توانید برای پرورش مرغ و خروس امپراطور مورد استفاده قرار دهید. این قفس‌ها که از جنس گالوانیزه گرم کششی هستند ظرفیت ۲ تا ۴ سر مرغ و خروس امپراطور را دارند. توجه داشته باشید این قفس‌ها را می‌توانید تا ۸ طبقه برای پرورش بیشتر مرغ‌ها و خروس‌های امپراطور افزایش دهید.

شما برای ما از قفس مرغ باتری بنویسید

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم شما را با مزایای پرورش مرغ در قفس مرغ باتری آشنا کنیم. همچنین سعی کردیم تمامی قفس‌های مرغ باتری را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با توجه به نوع نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر شما جز عزیزانی هستید که از قفس‌های مرغ باتری برای پرورش این پرنده استفاده می‌کنید و تجربیات متفاوتی در این زمینه دارید خوشحال می‌شویم که تجربیات خود را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبین سایت به اشتراک بگذارید. تجربیات شما به مخاطبین سایت برای داشتن کسب و کاری پرسود کمک خواهد کرد.

همچنین، اگر سوالی در این زمینه ذهن شما را به خود درگیر کرده است می‌توانید از طریق قسمت نظرات سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا پشتیبانان سایت در اسرع وقت سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

مزیت های استفاده از قفس مرغ باتری را نام ببرید؟

فضای محدود و کنترل شده افزایش تولید و بهره‌ وری کاهش هدر رفت منابع کاهش خطر انتقال بیماری مدیریت بهتر تغذیه

انواع قفس مرغ باتری تخمگذار و گوشتی را نام ببرید؟

قفس جوجه یکروزه قفس مرغ ۱، ۲ و ۳ طبقه قفس مرغ و خروس زینتی قفس مرغ امپراطور

بهترین منبع برای خرید قفس مرغ باتری کدام منبع است؟

سایت طیوران سازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *