جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قفس مرغ ارزان + [ معرفی انواع قفس مرغ ]

قفس مرغ و خروس زینتی

قفس مرغ در سال‌های اخیر تحولات عظیمی را در صنعت پرورش مرغ ایجاد کرده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که در هنگام شروع پرورش مرغ برای مدیریت آسان‌تر و راندمان کاری بالاتر از قفس مرغ استفاده نکند. شما با تهیه قفس مرغ ارزان نه تنها می‌توانید مدیریت آسان‌تر و راندمان کاری بالاتر را نصیب خود کنید، بلکه می‌توانید هزینه‌های جاری خود برای شروع کسب و کار را کاهش دهید. از این رو در این مطلب از سایت طیوران سازه قصد داریم شما را با انواع قفس مرغ ارزان آشنا کنیم. چنانچه دوست دارید پرورش مرغ را با این محصول آغاز کنید و به دنبال ‌قفس های ارزان قیمت هستید توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ما در این مطلب به طور کامل انواع قفس مرغ را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در پایان ارزان‌ترین گزینه را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین تمامی عواملی که می‌تواند بر قیمت قفس مرغ تاثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما بتوانید در هنگام خرید عوامل مختلف را بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. برای آشنایی با تمامی این موارد کافی است 5 دقیقه وقت به مطالعه این مطلب اختصاص دهید.

انواع قفس مرغ

برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را در قفس مرغ ارزان انتخاب کنید ابتدا باید انواع قفس مرغ را بشناسید و سپس با قفس‌های مرغ ارزان آشنا شوید. قفس‌های مرغ تخمگذار 1، 2 و 3 طبقه، قفس مرغ امپراطور، قفس مرغ زینتی و قفس منبری، انواع قفس‌های مرغی هستند که شما می‌توانید از آنها در پرورش مرغ استفاده کنید. در بین این گزینه‌ها ما در ادامه مطلب قفس مرغ ارزان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنانچه مایلید با قفس‌های مرغ ارزان قیمت آشنا شوید ادامه مطلب را مورد مطالعه قرار دهید.

قفس مرغ امپراطور 2 طبقه
قفس مرغ امپراطور 2 طبقه

قفس مرغ یک طبقه

ارزان‌ترین قفس مرغی که با استفاده از آن می‌توانید کسب و کار خود را آغاز نمایید، قفس مرغ یک طبقه است. قفس‌های یک طبقه در صدر قفس مرغ ارزان قرار می‌گیرند. شما با استفاده از این قفس ها می‌توانید پرورش مرغ را در فضاهای خانگی مانند آپارتمان‌ها و منازل مسکونی و فضاهای کوچک آغاز نمایید.ظرفیت قفس یک طبقه 10 مرغ سفید یا 8 مرغ بومی می باشد.

قفس مرغ دو طبقه

گزینه بعدی که جز قفس مرغ ارزان به شمار می‌رود، قفس مرغ دو طبقه است. از این قفس هم مانند قفس‌های یک طبقه می‌توانید در فضاهای کوچک استفاده نمایید. اگر قصد پرورش مرغ در فضاهای کوچک مانند زیرزمین، باغ، آپارتمان و منازل مسکونی را دارید قفس‌های مرغ دو طبقه می‌تواند بسیار برای شما کارآمد باشد. ظرفیت قفس مرغ دو طبقه 20 مرغ سفید یا 16 مرغ محلی است.

قفس مرغ سه طبقه

رده سوم قفس مرغ ارزان به قفس مرغ سه طبقه تعلق می‌گیرد. از قفس‌های سه طبقه نمی‌توانید در فضاهای کوچک استفاده کنید. قفس‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که شما از آنها در فضاهای صنعتی و نیمه صنعتی استفاده نمایید. شما می‌توانید قفس‌های سه طبقه را در دو مدل تک رو و دوبل تهیه کنید. هر یک از مدل‌های گفته شده ظرفیت متفاوتی خواهند داشت. ظرفیت مدل تکرو 30 مرغ سفید یا 24 مرغ محلی و ظرفیت مدل دوبل 60 مرغ سفید یا 48 مرغ محلی خواهد بود.

قفس مرغ 3 طبقه
قفس مرغ 3 طبقه

قفس منبری ارزان ترین قفس مرغ

ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین قفس مرغی که شما می‌توانید آن را تهیه کنید قفس منبری است. قفس منبری نه تنها جز ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین قفس‌های مرغ به شمار می‌رود بلکه مجهزترین قفس مرغ نیز است. چنانچه دوست داشته باشید یک قفس مرغ ارزان و مجهز تهیه کنید، قفس منبری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

ظرفیت قفس مرغ منبری به صورت تک رو  36 عدد مرغ صنعتی و به صورت دبل 72 عدد مرغ صنعتی است.

چه عواملی بر قیمت قفس مرغ تاثیرگذار است؟

برای تهیه قفس مرغ ارزان باید عواملی که بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار است را بشناسید و با توجه به این عوامل بهترین گزینه را جهت شروع و یا ادامه کسب و کار خود انتخاب نمایید.

تعداد طبقات

اولین عاملی  که می‌تواند بر قیمت این محصول تاثیرگذار باشد تعداد طبقات است. اگر اندکی به متن توجه کرده باشید به خوبی متوجه می‌شوید که قفس 2 طبقه از قفس 3 طبقه ارزان‌تر است و قفس 1 طبقه از قفس 2 طبقه ارزان‌تر خواهد بود. هر چقدر تعداد طبقات قفس بالاتر باشد شما هزینه بیشتری را برای تهیه آن باید پرداخت نمایید.

جنس و متریال

عامل دومی که می‌تواند بر قیمت قفس مرغ تاثیرگذار باشد جنس و متریال به کار رفته در آن است. ‌قفس هایی که از بهترین متریال‌ها ساخته شده باشند شما را در هنگام پرورش با مشکلی روبرو نخواهند کرد از این رو وجود متریال‌های استاندارد در قفس‌های مرغ می تواند تاثیر بسزایی در نوع کسب و کار شما و هزینه این محصول داشته باشد. هر چقدر مواد اولیه قیمت بالاتری را به خود بگیرد، قیمت قفس بالاتر خواهد رفت.

قفس مرغ 1 طبقه
قفس مرغ 1 طبقه

منبع مورد نظر برای خرید قفس مرغ ارزان

سومین و آخرین عامل مهمی که می‌تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد، منبعی است که از آن خرید می‌کنید. بسیاری از سایت‌ها و منابع نقش واسطه‌گری داشته و شما در هنگام تهیه قفس مرغ باید بهای بیشتری را نسبت به خرید از کارخانه پرداخت نمایید. توصیه می‌کنیم قفس مرغ را به صورت مستقیم از کارخانه‌هایی که ساخت قفس و مرغ را انجام می‌دهند، بخرید. این کار شما می‌تواند با حذف واسطه هزینه‌های شما را برای تهیه قفس به طور چشمگیری کاهش دهد.

توصیه مهم

چنانچه قصد خرید قفس مرغ ارزان قیمت را دارید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید می‌توانید با پشتیبانان سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را برای یک خرید ارزان و مقرون به صرفه راهنمایی نمایند. همچنین پشتیبانان سایت به شما کمک می‌کنند تا بتوانید خریدی کاربردی با توجه به نوع کسب و کار خود داشته باشید.

شما برای ما از قفس مرغ ارزان بنویسید

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم شما را با انواع قفس مرغ و قفس مرغ ارزان آشنا کنیم. همچنین عواملی که می‌توانست بر قیمت قفس مرغ تاثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار دادیم تا شما در هنگام خرید بتوانید به راحت‌ترین شکل قفس مرغ ارزان را تشخیص دهید. چنانچه شما در این زمینه از تجربیات متفاوتی برخوردار هستید می‌توانید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود قسمت نظرات را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات متفاوت خود را در اختیار سایر مخاطبین قرار دهید.

همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود درباره قفس مرغ ارزان قیمت را  با پشتیبانان سایت در میان بگذارید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

انواع قفس مرغ را نام ببرید؟

قفس‌های مرغ تخمگذار 1، 2 و 3 طبقه، قفس مرغ امپراطور، قفس مرغ زینتی و قفس منبری

انواع قفس مرغ ارزان را نام ببرید؟

قفس مرغ یک طبقه قفس مرغ دو طبقه قفس مرغ سه طبقه قفس منبری

عواملی که می تواند بر قیمت قفس مرغ تاثیرگذار باشد را نام ببرید؟

تعداد طبقات جنس و متریال منبع مورد نظر برای خرید قفس مرغ ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *