جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان

قفس مرغ و خروس زینتی 1 طبقه

کسانی که در زمینه پرورش مرغ و پرورش بلدرچین در شهر اصفهان فعالیت دارند، تجهیز کردن سالن را یکی از مهم ترین موارد در این کسب و کارها میدانند. برای تجهیز کردن سالن شما باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و محصولات گوناگونی را در آن جای دهید. یکی از مهمترین محصولات برای تجهیز کردن سالن پرورش مرغ و پرورش بلدرچین در شهر اصفهان، قفس است. قفس مرغ و قفس بلدرچین در پرورش این دو پرنده نقش بسزایی را ایفا می کنند. از این رو قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان را تحت الشعاع خود قرار دهد. اگر جز علاقه مندان به پرورش طیور در شهر اصفهان هستید و دوست دارید هر چه سریعتر اقدام به پرورش یکی از این دو پرنده کنید در این مطلب از سایت طیوران سازه به کمک شما آمده ایم تا بهترین نوع قفس را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. علاوه بر انتخاب درست عواملی که می‌تواند قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان را تحت الشعاع خود قرار دهد، مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۴ دقیقه زمان نیاز دارد.

چرا شهر اصفهان را برای پرورش بلدرچین و مرغ انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی برای انتخاب شهر اصفهان جهت پرورش مرغ و پرورش بلدرچین وجود دارد. از جمله این عوامل می توان به شرایط آب و هوایی مناسب و همجوار بودن با استان های پهناور مانند یزد و فارس اشاره کرد. با وجود شرایط آب و هوایی شما هزینه های کمتری بابت تامین انرژی پرداخت خواهید کرد. همچنین وجود استانهای پهناور مانند یزد و فارس خیال شما را از بابت فروش محصولات خود مانند تخم مرغ و بلدرچین، گوشت مرغ و بلدرچین به طور کامل راحت خواهد کرد. خیال شما را سایت طیوران سازه بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان راحت خواهد کرد. از این رو شما می توانید با خیالی راحت شهر اصفهان را برای پرورش بلدرچین و مرغ انتخاب کنید.

اصفهان
اصفهان

عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان

همانطور که میدانید تورم یکی از مهم‌ترین موارد برای تاثیرگذاری بر قیمت قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان است. معمولا تورم ها به صورت سالانه و تمامی محصولاتی که در ایران تولید می شود تاثیر می گذارد. اما آیا فقط تورم است که قیمت قفس ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ در جواب باید بگوییم خیر به جز تورم عوامل دیگری نیز می تواند تعیین کننده قیمت قفس بلدرچین و محل در اصفهان باشد. جنس قفس، تعداد طبقات و منبعی که از آن خرید می کنید عنصر اصلی دیگری هستند که قیمت ها را تحت تاثیر خود قرار میدهند.

به طور مثال قفس هایی که طبقات پایین تری دارند از قیمت کمتری نیز برخوردار خواهند بود. قفس های یک و دو طبقه نسبت به قفس های  سه و چهار طبقه از قیمت های کمتری برخوردار هستند.

قفس مرغ  مورد نیاز برای شروع پرورش مرغ در اصفهان

قفسی که شما برای شروع پرورش مرغ در شهر اصفهان را انتخاب خواهید کرد با توجه به تعداد مرغ و مساحت متفاوت خواهد بود. در این مواقع شما می توانید با توجه به تعداد مرغ و مساحت سالن مورد نظر قفس های ۱، ۲، ۳، منبری، امپراطور و تخمگذار استفاده نمایید. هرچقدر تعداد مرغ و مساحت شما بیشتر باشد می‌توانید قفس های با طبقات بالا برای فراهم آوردن شرایط بهتر جهت پرورش را انتخاب نمایید.

قفس مرغ امپراطور 1 طبقه
قفس مرغ امپراطور 1 طبقه

ویژگی های قفس مرغ، قیمت

چنانچه قفسهای مرغ خود را از سایت طیوران سازه تهیه کنید میتوانید با قفس هایی مانند قفس سه طبقه شرایطی را فراهم آورید که تعداد طبقات آن را تا ۸ دقیقه افزایش دهید. از ویژگی‌های بارز قفس مرغ سایت طیوران سازه می‌توان به جنس گالوانیزه گرم و ضد زنگ بودن آن اشاره کرد. خصوصیات قفس مرغ سایت طیوران سازه باعث شده شما  بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی مرطوب نیز استفاده نمایید و نگران زنگ زدگی آن نباشد.

گالوانیزه گرم در قفس های مرغ باعث می شود شما استهلاک کمتری را در هنگام پرورش مرغ در اصفهان تجربه نمایید. همچنین خیال شما از بابت مقاوم بودن قفس ها در برابر ضربات راحت خواهد بود.

سیستم آبخوری اتوماتیک نیپل، جمع آوری تخم مرغ ها بیرون از قفس، جمع آوری فضولات به وسیله سینه هایی که در زیر قفسه تعبیه شده، تعبیه دانخوری با قابلیت تنظیم در ارتفاعات مختلف از جمله ویژگی های بارز قفس مرغ اصفهان در سایت طیوران سازه به شمار می رود.  سایت طیوران سازه خیال شما از بابت قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان راحت خواهد بود.

قفس بلدرچین مورد نیاز برای شروع پرورش بلدرچین در اصفهان

برای انتخاب قفس بلدرچین جهت شروع پرورش بلدرچین در اصفهان باید به دو موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. تعداد بلدرچین ها و میزان سالن پرورش دو موضوع مورد اهمیت در انتخاب قفس بلدرچین خواهد بود. شما برای شروع پرورش بلدرچین در شهر اصفهان می توانید از قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ طبقه استفاده کنید. به قفس های مورد نظر می توانید قفس بلدرچین منبری باتری را نیز اضافه نمایید.

اگر قصد دارید پرورش بلدرچین به تعداد بالا را انجام دهید توصیه میکنیم از قفسه های ۵ و ۶ طبقه و همچنین قفس منبری باتری استفاده نمایید. سایر قفس ها مختص پرورش بلدرچین در تعداد پایین است. برای اینکه بتوانید با مشخصات و تعداد بلدرچین مورد نیاز در هر قفس آشنا شوید می توانید از طریق سایت طیوران سازه ظرفیت هر مدل را مورد بررسی قرار دهید.

ویژگی های قفس بلدرچین، قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان

قفس های بلدرچین سایت طیوران سازه دارای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک، سیستم دانخوری قابل تنظیم، قابلیت جمع آوری تخم بلدرچین بیرون قفس، قابلیت جمع آوری فضولات با استفاده از سینی، ساخته شده از جنس گالوانیزه گرم و ضد زنگ می باشد. برای تهیه قفس بلدرچین در اصفهان هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهید زیرا سایت طیوران سازه تمامی قفس های خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

با سایت طیوران سازه  دیگر نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان نخواهید بود. مشاورین ما شما را در هنگام خرید قفس مرغ و بلدرچین راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید بهترین خرید را با توجه به نوع پرورش انتخاب کنید.

قفس مرغ و خروس زینتی
قفس مرغ و خروس زینتی

چرا از قفس در پرورش مرغ و بلدرچین در اصفهان استفاده کنیم؟

استفاده از قفس مرغ و بلدرچین مزایای بسیار زیادی را برای شما در بر خواهد داشت. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ایجاد فضایی بهداشتی
  2. ارائه محصولات بهداشتی تر و با کیفیت تر
  3. جلوگیری از ریخت و پاش و دان
  4. صرفه جویی در هزینه دان
  5. عدم خیس شدن بستر مورد نظر
  6. آمار گیری دقیق
  7. حذف گاز آمونیاک
  8. تلفات پایینتر
  9. عدم شکستن تخم مرغ و بلدرچین

نتیجه گیری

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم و شما را به طور کامل با قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان آشنا کنیم. چنانچه شما من بهترین را می شناسید که دغدغه پرورش دهندگان جهت قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان را به بهترین شکل برطرف کند می توانید از طریق قسمت نظرات نام آن را با ما و سایر مخاطبین در میان بگذارید.

همچنین می توانید از طریق قسمت نظرات سوالات خود درباره نحوه خرید قفس مرغ و بلدرچین در اصفهان را با پشتیبانان در میان بگذارید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهد. همچنین توصیه می کنیم قبل از خرید قفس برای شروع کسب و کار با پشتیبانان ما تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را جهت انتخاب بهتر راهنمایی کنند.

سوالات متداول

چرا شهر اصفهان را برای پرورش بلدرچین و مرغ انتخاب کنیم؟

شرایط آب و هوایی مناسب و همجوار بودن با استان های پهناور مانند یزد و فارس

عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفس بلدرچین و مرغ در اصفهان ن را نام ببرید؟

تورم ، جنس قفس، تعداد طبقات و منبعی که از آن خرید می کنید

چرا از قفس در پرورش مرغ و بلدرچین در اصفهان استفاده کنیم؟

ارائه محصولات بهداشتی تر و با کیفیت تر جلوگیری از ریخت و پاش و دان صرفه جویی در هزینه دان عدم خیس شدن بستر مورد نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *