جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قفس مرغ دیوار – از دیوار قفس بخریم یا نه؟

قفس مرغ 3 طبقه

تصمیم گرفته اید که پرورش مرغ را انجام دهید؟! مهمترین خانه و پناهگاه برای این پرنده قفس است! قفس مرغ دیوار یکی از بهترین گزینه هایی است که شما می توانید با انتخاب آن پرورش مرغ را آغاز کنید. لامز نیست در دریای مارکت ها و سایت های مختلف فروش قفس غرق شوید، کافی است با شناخت انواع قفس مرغ و طرز استفاده از آن ها یه سایت دیوار مراجعه کنید و قفس مرغ مورد نظر را تهیه کنید.

با استفاده از دیوار  و  شناخت انواع قفس‌ها، نکات مهم در هنگام خرید و البته کمی ذوق و سلیقه به راحتی می توانید قفس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب از سایت طیوران سازه قصد داریم شما را به طور کامل با قفس مرغ دیوار، خرید یا عدم خرید از این بستر تبلیغاتی، خرید از چه شرکت هایی و نمات کلیدی در هنگام خرید آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

از دیوار قفس بخریم یا نه؟

دیوار یک فضای تبلیغاتی بسیار گسترده است که شرکت های زیادی از طریق آن قفس مرغ را به فروش می رسانند. سوال اینجاست که از دیوار قفس مرغ بخریم یا نه؟ در جواب باید بگوییم سایت و اپلیکیشن دیوار برای خرید قفس مرغ بهترین گزینه است اما به شرطی که بتوانید این کار را با در نظر گرفتن نکات مهم و از شرکت های معتبر انجام دهید.

بدون نگرانی قفس مرغ دیوار را انتخاب کنید و پرورش مرغ را آغاز نمایید. در ادامه به شما خواهیم گفت که به چه نکاتی در حین خرید قفس مرغ دیوار توجه داشته باشید که بهترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

انتخاب شرکت های معتبر

همانطور که گفتیم شرکت های بسیار زیادی هستند که قفس مرغ را در دیوار ارائه می کنند. اما خرید از تمامی آنها نمی تواند صرفه مالی مناسب داشته باشد و اطمینان یک خرید مناسب و استاندارد را به خریدار هدیه کند. تمامی سعی خود را به کار بگیرید تا قفس مرغ دیوار را از شرکت ها سایت های معتبر خریداری کنید. خرید قفس مرغ از شرکت های معتبر که دارای شماره ثبت و سایت معتبر هستند به شما نوید یک کسب و کار مطمئن را می دهد. از طرفی خیالتان بابت کیفیت قفس مرغ راحت خواهد شد و در حین انجام کار نگران هزینه های اضافه نخواهید بود.

به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که با خرید قفس مرغ از شرکت های معتبر  سرمایه شما از بین نخواهد رفت و با ضمانت نامه ای که دریافت می کنید با بروز مشکل می توانید به تعمیر رایگان قفس های خود بپردازید. این در حالی است که شرکت های غیر معتبر با ارائه قفس های غیر استاندارد برای شما در پرورش مرغ مشکلاتی مانند عدم استحکام را به وجود خواهند اورد.

قفس مرغ امپراطور 2 طبقه
قفس مرغ امپراطور 2 طبقه

راه های تشخیص شرکت های معتبر و غیر معتبر

برای تشخیص شرکت های معتبر و غیر معتبر کافی است ببینید که خود شرکت ها سایت های اختصاصی برای فروش محصولاتشان دارند یا خیر؟ روش بعدی داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. این کار می تواند خیال خریدار را از خرید قفس راحت کند. داشتن شماره ثبت مهمترین و اولین عاملی است که شما می توانید با مشاهده آن به شرکت ها اعتماد کنید.

چنانچه شما روشی را می شناسید که می توان با استفاده از آن شرکت های معتبر و غیرمعتبر را در سایت و اپلیکیشن دیوار تشخیص داد، روش مورد نظر خود را برای ما کامنت کنید.

 مهمترین تکنیک برای خرید قفس مرغ  از دیوار

در دیوار انواع قفس های مرغ به صورت نو و دست دوم را مشاهده خواهید کرد. مهمترین نکته این است که شما از بین قفس های نو و دست دوم می بایست قفس های نو را انتخاب کنید. قفس دست دوم به خاطر آلوده بودن و عدم استحکام به هیچ عنوان توصیه نمیشود. این نوع قفس ها می توانند در حین پرورش مرغ تخمگذار و یا پرورش مرغ گوشتی برای شما هزینه های سرسام آوری را به همراه داشته باشند. از طرفی قفس های دست دوم با نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش سرمایه شما را از بین خواهند برد.

نکاتی برای خرید بی‌دردسر

حالا که با نکات مهم انتخاب قفس و شرکت معتبر آشنا شدید، وقت خرید است. دیوار، بازار بزرگی از قفس‌های پرنده است که می‌توانید با خیال راحت در آن به گشت و گذار بپردازید. اما قبل از خرید، چند نکته را در نظر داشته باشید که می تواند در هنگام خرید بسیار به درد شما بخورد و کاربردی باشد.

مذاکره با فروشنده قبل از خرید

قبل از خرید، حتماً با فروشنده چت و یا به صورت تلفنی صحبت کنید و از کیفیت و سلامت قفس مطمئن شوید. فروشنده باید اطلاعات کاملی در مورد قفس مرغ داشته باشد و بتواند به سوالات شما به صورت کامل پاسخ دهد تا جای هیچ شبهه ای باقی نماند.

عکس های قفس را مورد بررسی قرار دهید

از ظاهر قفس مرغ دیوار غافل نشوید و تمامی عکس‌های قفس را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که از نظر ظاهری، با سلیقه‌ شما مطابقت دارد. در صورت نیاز حتما عکس های بیشتری برای بررسی های بهتر درخواست کنید.

قفس مرغ 1 طبقه
قفس مرغ 1 طبقه

قیمت و کیفیت را فراموش نکنید

قیمت و کیفیت قفس‌های مرغ در دیوار متفاوت است. اما فراموش نکنید که کیفیت مهم‌تر از قیمت است. قفس ارزان‌قیمت ممکن است زود خراب شود و دردسر زیادی برای شما ایجاد کند. به هر دو عامل در مواقع خرید قفس مرغ توجه کنید.

جمع‌بندی

با رعایت نکات گفته‌شده در این مطلب از سایت طیوران سازه می‌توانید قفسی مناسب و ایمن را برای پرورش مرغ انتخاب کنید. یک قفس مناسب، به مرغ های مورد نظر برای پرورش کمک می‌کند تا زندگی سالم و شادتری داشته باشد. اگر در این زمینه تجربیات متفاوتی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات خود را در اختیار سایر مخاطبین قرار دهید. از طریق قسمت نظرات سوالات خود را نیز با پشتیبانان مطرح کنید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت قفس مرغ در دیوار چقدر است؟

قیمت قفس‌های مرغدر دیوار، بسته به نوع قفس، اندازه، کیفیت و برند متفاوت است. به طور کلی، قیمت قفس‌های ساده‌ سیمی از و قفس‌های لوکس بیشتر است.

چطور از کیفیت قفس مرغ در دیوار مطمئن شوم؟

برای اطمینان از کیفیت قفس مرغ دیوار، باید به نکاتی مثل جنس میله‌ها، محکمی قفس، دوام رنگ و وجود لبه‌های تیز توجه کنید. همچنین، می‌توانید از فروشنده بخواهید که قفس را برای شما باز کند تا از سلامت آن مطمئن شوید.

قفس مرغ را از کجا بخرم؟

شما می‌توانید قفس مرغ را از فروشگاه‌های لوازم حیوانات خانگی، سایت‌های اینترنتی و دیوار خریداری کنید. خرید از دیوار، مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید به راحتی قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید و با فروشنده چت کنید تا اطلاعات کاملی در مورد قفس داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *