جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کسب درآمد از پرورش بلدرچین – [درآمد بسیار بالا]

کسب درآمد از پرورش بلدرچین

 آیا راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین را می شناسید؟ شروع یک کسب و کار موفق مستلزم تحقیق و جمع آوری اطلاعات بسیار زیاد به همراه آگاهی و آغاز کار به صورت حرفه ای است. یکی از این دسته کسب و کار هایی که شما می توانید با هدف کسب سود بیشتر آغاز کنید، پرورش بلدرچین است. گوشت و تخم بلدرچین به خاطر محبوبیتی که در سبد غذایی ما ایرانیان دارد می تواند شما را به یک بازار مصرف دائمی برساند و این یعنی می توانید به عنوان یک کسب و کار موفق به آن نگاه کنید.

اما برای اینکه بتوانید در پرورش بلدرچین موفق ظاهر شوید باید راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین را به خوبی بلد باشید. در این مطلب از وبسایت طیوران سازه قصد داریم تمامی هر آنچه که در مورد کسب درآمد از پرورش بلدرچین به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با روش های کسب درآمد از پرورش بلدرچین آشنا شوید.

معرفی راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین

کسب درآمد از پرورش بلدرچین را شاید برخی افراد تنها از 2 مسیر میسر بدانند اما این در حالی است که شما به طریق مختلف می توانید با پرورش بلدرچین برای خود درآمد کسب کنید. البته قبل از اینکه به معرفی روش های کسب درآمد از پرورش بلدرچین بپردازیم باید بگوییم روش هایی که در ادامه ذکر می کنیم در صورتی میسر خواهد شد که بتوانید به درستی چرخه تولید را کامل کنید. در ادامه تمامی راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروش تخم بلدرچین اولین و پرسود ترین راه

بدون تردید یکی از شایع ترین راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین، فروش تخم بلدرچین است. هر چند تخم بلدرچین به میزان تخم مرغ در بازار کشورمان بین مردم محبوب نیست اما همچنان می توان آن را یکی از پر فروش ترین مواد غذایی در زنجیره غذایی ایرانیان دانست. تخم بلدرچین به شدت خوش طعم و با خواص است.

آگاهی مردم نسبت به گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است به همین خاطر تمایل آنها نسبت به گذشته برای خرید تخم بلدرچین بیشتر شده است. شما می توانید با پرورش بلدرچین تخم گذار، سود خوبی را از طریق فروش تخم بلدرچین کسب کنید. بد نیست بدانید در بازار همیشه تقاضا برای خرید تخم بلدرچین وجود دارد و از این بابت نیز نگرانی برای فروش نخواهید داشت.

کسب درآمد از پرورش بلدرچین
کسب درآمد از پرورش بلدرچین

فروش جوجه یک روزه و گوشت بلدرچین

علاوه بر فروش تخم بلدرچین در این کسب و کار می توان از طریق روش های دیگر نیز کسب درامد کرد. فروش جوجه یک روزه یکی از این روش ها است. اما اگر به دنبال سود بیشتری هستید توصیه می کنیم در ابتدا پرورش بلدرچین گوشتی را انتخاب کنید. شاید تعجب کنید اگر بدانید گوش بلدرچین حتی از تخم بلدرچین نیز فروش بیشتری خواهد داشت. اگر نگاهی به فروشگاه های زنجیره ای بیندازید میبینید که گوشت بلدرچین در بسته بندی های 1 کیلویی معمولا در اکثر فروشگاه ها وجود دارد.

شما با پرورش بلدرچین گوشتی می توانید این ماده غذایی با ارزش را به رستوران ها نیز بفروشید زیرا آن ها جزو مشتریان پروپاقرص گوشت بلدرچین هستند. بد نیست بدانید از نظر ارزش غذایی نیز گوشت بلدرچین بسیار گوشت با خاصیت و مفیدی است. به همین خاطر مردم تمایل زیادی برای خرید آن دارند.

بلدرچین بالغ بفروشید

اگر تمایل داشته باشید می توانید از طریق فروش بلدرچین بالغ نیز برای خود کسب درآمد کنید. این شیوه از کسب درامد به این صورت است که شما جوجه بلدرچین را تهیه و سپس اقدام به بزرگ کردن آن می کنید. زمانی که جوجه بلدرچین به یک بلدرچین بالغ تبدیل شد می توانید آن را به عنوان گله های تخم گذار و یا مولد در بازار به فروش برسانید.

افراد زیادی هستند که در بازار اقدام به خرید و فروش بلدرچین بالغ می کنند. شاید حاشیه سود این روش برای کسب درآمد از پرورش بلدرچین نسبت به روش های قبلی کمی کمتر باشد اما باز هم می تواند نوعی راه برای کسب درآمد با پرورش بلدرچین باشد.

سودآوری بالا با پرورش بلدرچین

تمامی راه های ذکر شده در قسمت قبلی را می توان برای کسب درآمد از پرورش بلدرچین به کار گرفت و از طریق هر یک به سوددهی رسید. اما از آنجایی که هدف از آغاز یک کسب و کار، کسب سود بالاتر است باید سعی کنید تا حد امکان از ضرر و زیان جلوگیری کنید و برای افزایش سود بیشتر تلاش کنید. اما آیا می دانید که چگونه می توان از پرورش بلدرچین سودسازی بیشتری انجام داد؟

چه در پرورش بلدرچین گوشتی و چه در پرورش بلدرچین های تخم گذار، این پرندگان قبل از هر چیز به یک محیط امن برای زندگی نیاز دارند. اگر آنها را به صورت سنتی در محیط های آزاد رها کنید، قطعا خطرات زیادی ان ها را تهدید خواهد کرد. در این روش حتی تغذیه پرندگان شما نیز به درستی انجام نخواهد شد و مدام در معرض بیماری های مختلف قرار خواهند داشت. بهترین راه برای برطرف کردن تمام این مشکلات، خرید قفس های مخصوص نگهداری از بلدرچین است. خرید قفس بلدرچین می تواند در سود سازی بالا و راندمان گیری بیشتر به شما کمک کند.

کسب درآمد از پرورش بلدرچین
کسب درآمد از پرورش بلدرچین

تاثیر استفاده از قفس بلدرچین

قفس بلدرچین یک محیط امن و راحت برای پرندگان را فراهم می کند و آن ها را از خطر حمله هر گونه حیوانی در امان نگه خواهد داشت. علاوه بر این قفس های امروزی مجهز به سیستم دانخوری و آبخوری اتوماتیک هستند و بدون هیچ گونه آلودگی به صورت کاملا کار تغذیه این پرندگان انجام خواهد شد.

استفاده از قفس آن ها را از بروز بیماری های مختلف در گله نیز در امان نگه خواهد داشت. داشتن سینی تخلیه فضولات باعث می شود مدفوع این پرندگان از محل زندگی آنها کاملا جدا باشد. با این اوصاف توصیه می کنیم اگر در فکر کسب درآمد از پرورش بلدرچین هستید، حتما در فکر خرید قفس بلدرچین باشید.

خرید قفس بلدرچین

خرید قفس از یک منبع معتبر نیز شرط بسیار مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. اما لازم نیست نگرانی بابت این موضع داشته باشید. تمامی افرادی که به فکر کسب درآمد از پرورش بلدرچین هستند می توانند به راحت خرید قفس بلدرچین را از طریق وب سایت طیوران سازه در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

شرکت طیوران سازه با تولید انبوه قفس های مخصوص نگهداری بلدرچین، پایین ترین قیمت را در عین کیفیت بالا برای این محصولات تنظیم کرده است تا افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار پرورش بلدرچین را دارند بتوانند به راحتی و با صرفه جویی در هزینه ها، کسب و کار خود را آغاز کنند.

اگر به فکر خرید قفس های استاندارد برای نگهداری از بلدرچین ها هستید، فقط کافیست وارد وب سایت طیوران سازه شوید. با خرید قفس بلدرچین می توانید از آموزش ها و مشاوره های رایگان برای تجهیز سالن پرورشی خود نیز بهره مند شوید. کارشناسان مجموعه طیوران سازه از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما خواهند بود تا به موفقیت برسید.

سوالات متداول

راه های کسب درآمد از پرورش بلدرچین را نام ببرید؟

1. فروش تخم بلدرچین 2. فروش جوجه یک روزه و گوشت بلدرچین 3. بلدرچین بالغ بفروشید

برای کسب درآمد در پرورش بلدرچین از قفس استفاده کنیم یا بستر؟

برای سودآوری بیشتر قفس بهترین گزینه است.

چگونه می توان از پرورش بلدرچین سودآوری بیشتری انجام داد؟

استفاده از قفس و ایجاد فضایی امن، در کنار این گزینه ها استفاده از تغذیه مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *