جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

صادرات و واردات قفس و با تجهیزات مرغداری

با توجه به اینکه گوشت و تخم مرغ جز گزینه های محبوب در سبد خانوار به شمار می رود روز به روز به کسانی که دوست دارند با پرورش مرغ به سودهای کلان دست پیدا کنند اضافه میشود. از آنجایی که پرورش مرغ در سالهای اخیر مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری نیز رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. بسیاری از فعالان در زمینه پرورش مرغ به خوبی می‌دانند قفس و تجهیزات جز ارکان اصلی کار آنها به شمار می رود. از این رو باید بهترین گزینه را جهت استفاده انتخاب کنند.

معمولاً کسانی که صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را انجام می دهند سعی می کنند بهترین گزینه را به فعالان در این زمینه ارائه دهند تا متقاضیان ثابتی را نصیب خود نمایند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید در این زمینه فعالیت های زیادی را تجربه کنید و به سودآوری فراوان برسید توصیه می کنیم ابتدا تمامی اجزای تجهیزات مرغداری و قفس را بشناسید و سپس اقدام به شروع کسب و کار نمایید.

ما در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کرده ایم تمامی عواملی که می‌تواند کسب و کار صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را تحت تاثیر قرار دهد را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با خیال راحت این کسب و کار را آغاز کنید. چنانچه جز علاقه مندان در این زمینه هستید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

انواع قفس های پرورش مرغ

برای اینکه به حوزه صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری ورود کنید ابتدا باید انواع قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را به صورت کامل بشناسید تا با اطلاعات قوی وارد میدان شوید. در این قسمت از سایت طیوران سازه برای شما  تحلیل و بررسی انواع قفس های  پرورش مرغ را در نظر گرفته ایم.

صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری
صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

قفس های پرورش مرغ را می توان به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد. اما در تقسیم بندی کلی به روش زیر می توان اکتفا کرد.

  1. انفرادی
  2.  دسته جمعی
  3. پله ای
  4.  مسطح
  5.  چند طبقه
  6. از لحاظ نوع کار
  7. معمولی
  8. نیمه اتوماتیک
  9.  تمام اتوماتیک

در ادامه متن سه دسته اصلی را به شما معرفی کرده و آنها را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قفس های پله ای معمولی انفرادی

قفس های پله ای جزء متداول ترین گزینه ها در پرورش مرغ به شمار می رود. اکثر فعالان در زمینه پرورش مرغ در ایران از این نوع قفس برای شروع کسب و کار و رسیدن به درآمد زایی استفاده می کنند. توجه داشته باشید قفس های پله ای انفرادی معمولا به صورت غیر اتوماتیک بوده و شما باید تمامی کارهایی که در پرورش مرغ با استفاده از آن انجام می دهید را به صورت دستی انجام دهید.

برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری میتوانید از قفس های پله معمولی در داخل ایران استفاده کنید. مخاطبین هدف این نوع قفس ها بیشتر از سایر گزینه ها می باشد.

یک موضوع بسیار مهمی که در صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری باید به آن توجه شود این است که باید بازار هدف را مورد بررسی قرار داد و با توجه به نوع نیاز متقاضیان نوع صادرات و واردات را مشخص نمود. از آنجایی که اکثر پرورش دهندگان مرغ در ایران از قفس های پله ای معمولی استفاده می‌کنند، شما می‌توانید برای واردات قفس مرغ از این قفس ها جهت رسیدن به سودآوری فراوان استفاده نمایید.

صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری
صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

برای خرید قفس مرغ کلیک کنید

 قفس های چند طبقه ای و اتوماتیک

از دیگر انواع قفس های مرغ که می توان در صادرات و واردات از آن استفاده نمود قفس های چند طبقه ای و اتوماتیک است. همانطور که از نام این قفس ها پیداست این قفسه ها به صورت طبقه ای و تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. قفس های چند طبقه ای و اتوماتیک می تواند تمامی نوع نیاز یک پرورش دهنده را به راحتی هرچه تمام تر برآورده سازد.

استفاده از بهترین متریال ها برای ساخت قفس، رساندن دان و به صورت اتوماتیک در ساعت معین از جمله خصوصیات و ویژگی های بارز صفات های چند طبقه ای و اتوماتیک می باشد. این قفسه ها معمولاً در کشورهای مورد استفاده قرار می گیرد که کارگر ها دستمزد بالایی را دریافت می‌کنند و یا کارگری برای کار کردن در مرغداری ها پیدا نمی شود.

شما میتوانید بازار هدف خود برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را در این نوع قفس را بر روی کشورهایی قرار دهید که کمترین کارگر را داشته و یا کارگران آنها از دستمزد های بالایی برخوردار هستند.  بهترین و مناسب ترین گزینه می تواند شما را با سودهای کلانی مواجه کند.

قفس های مسطح و اتوماتیک، صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

آخرین گزینه از انواع قفس ها که آن را برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری مورد بررسی قرار خواهیم داد و قفس های مسطح و اتوماتیک است. قفس های مسطح و اتوماتیک کاملترین نوع قفس است که یک پرورش دهنده می تواند برای آن هزینه پرداخت کند. با این نوع قفسه ها به راحتی هرچه تمام تر می توانید آن را به صورت اتوماتیک به مرغها برسانید. طراحی این قفس ها به نوعی است که فضولات به راحتی از بین شیارها رد شده و بر روی زمین میریزد. با استفاده از این قفس ها دیگر نگرانی بابت راندمان کاری بالا وجود نخواهد داشت.

قفس های مسطح و اتوماتیک بهترین گزینه برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری به شمار می روند. زیرا بازار هدف این نوع قفس ها تمامی متقاضیان را در برگرفته می‌تواند با خود  سود های مالی بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

ما در این قسمت تمامی قفس ها را مورد بررسی قرار دادیم بازار هدفی که می‌توانید روی آن مانور دهید را به شما معرفی کردیم. حال خود شما هستید که می‌توانید انتخاب کنید کدام گزینه را برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری انتخاب کنید.

تجهیزات مرغداری

به جز قفس موارد دیگری نیز هستند که می تواند پرورش مرغ را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به فن تهویه، دانخوری، آبخوری، هیتر مرغداری، آسیاب و میکسر، مادر مصنوعی، ژنراتور تولید برق، تابلو برق کنترل سالن، لامپ های روشنایی و دیگر گزینه ها اشاره کرد.

برای اینکه بتوانید در صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری به بهترین شکل عمل کنید باید تمامی تجهیزات مرغداری که می‌تواند بر روی پرورش مرغ و این کسب و کارها  موثر باشد را به خوبی شناسایی کنید و مورد بررسی قرار دهید. در این قسمت شما با تمامی تجهیزات مرغداری به طور کامل آشنا کردیم.

چنانچه شما دوست دارید با هر یک از گزینه هایی که ما نام آنها را بیان کردیم بیشتر آشنا شوید می توانید گزینه مورد نظر خود را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا ما را مورد بررسی قرار دهیم.

صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری
صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

مقالات مرتبط: انواع سالن مرغداری + [ بررسی تمام سالن ها ]

بزرگترین صادرکننده و وارد کننده قفس مرغ و تجهیزات مرغداری

یکی از شرکت هایی که توانسته در سال های اخیر در زمینه صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری به صورت بسیار حرفه ای وارد بازار شود و نام نیکو از خود به جای بگذارد شرکت طیوران سازه است. شرکت طیوران سازه بزرگترین صادر کننده و وارد کننده قفس مرغ و تجهیزات مرغداری است.این شرکت سالیانه قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را به نقاط مختلف کشور و دنیا صادر می کند.

همچنین برای اینکه بتواند تقاضای بازار داخل کشور را به خوبی برآورده سازد قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را از سایر کشورها به ایران آورده تا متقاضیان بتوانند با توجه به نوع نیاز خود کسب و کار را آغاز کنند.

شما برای ما از صادرات و واردات قفس و با تجهیزات مرغداری بنویسید

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم شما را به طور کامل با صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری به صورت کامل آشنا کنیم. چنانچه شما جای گزینه را در بین گزینه های گفته شده خالی دیدید می توانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما  در سایت طیوران سازه در میان بگذارید پشتیبانان سایت ما در اثر و سوالات شما پاسخ دهند. همچنین تجربیات شما در این زمینه می تواند  به مخاطبین سایت طیوران سازه کمک کند کسب و کار قوی تری داشته باشد.

سوالات متداول

انواع قفس های پرورش مرغ را برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری نام ببرید؟

انفرادی دسته جمعی پله ای مسطح چند طبقه از لحاظ نوع کار معمولی نیمه اتوماتیک تمام اتوماتیک

تجهیزات مرغداری را برای صادرات و واردات قفس مرغ و تجهیزات مرغداری نام ببرید؟

فن تهویه، دانخوری، آبخوری، هیتر مرغداری، آسیاب و میکسر، مادر مصنوعی، ژنراتور تولید برق، تابلو برق کنترل سالن، لامپ های روشنایی

بزرگترین صادرکننده و وارد کننده قفس مرغ و تجهیزات مرغداری را نام ببرید؟

شرکت طیوران سازه

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *