جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تولید قفس مرغ + معرفی بهترین تولید کننده

تولید قفس مرغ

قفس جز ارکان و مهم در پرورش مرغ و مرغداری به شمار می رود. کسانی که از قفس مرغ برای مرغداری و یا پرورش مرغ استفاده می کنند به خوبی می دانند با استفاده از این محصول می توانند مدیریت راحت تری داشته باشند. علاوه بر مدیریت با استفاده از قفس میتوانید در زمان صرفه جویی کنید، هزینه ها را کاهش دهید و بالاترین راندمان کاری را تجربه نمایید. استفاده از قفس مزیت های بسیار بالای دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. زمانی قفس می تواند در پرورش مرغ نقش اصلی و سوده را تجربه کند که تولید قفس مرغ با استفاده از بهترین متریال ها انجام شده باشد.

تولید قفس مرغ با استفاده از استانداردهای روز دنیا می تواند باعث افزایش راندمان کاری و سودآوری شود. این در صورتی است که استفاده از قفس های غیر استاندارد نه تنها راندمان کاری را افزایش نخواهد داد بلکه کسب و کار را نیز با خطر مواجه خواهد کرد. به دلیل اهمیت بسیار بالای موضوع در این مطلب از سایت طیوران سازه قصد داریم شما را با انواع قفس های مرغ، بهترین نوع قفس و بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش مرغ آشنا کنیم. با استفاده از این اطلاعات با خیالی آسوده میتوانید قفس ها را بشناسید و تولید قفس مرغ را انجام دهید.

انواع قفس های پرورش مرغ

قفس های پرورش مرغ با توجه به نوع کاربری انواع مختلفی دارد. معمولاً انواع قفس های مرغ را بر اساس ظرفیت، تعداد طبقات، نوع پرنده و نحوه چیدمان تقسیم بندی می کنند. این نوع تقسیم بندی ها باعث میشود شناخت علاقه‌مندانی که دوست دارند انواع قفس را در پرورش استفاده نمایند و دست به تولید قفس مرغ بزنند، آسان تر شود.

قفس مرغ 3 طبقه
قفس مرغ 3 طبقه

تقسیم بندی بر اساس ظرفیت

  1. قفس انفرادی (1 مرغ )
  2. قفس چند نفره (2 تا 20 مرغ)
  3. قفسه کلونی( به تعداد بالا)

تقسیم بندی از لحاظ نوع مرغ و پرورش

  1. قفس پرورش جوجه
  2. قفس مرغ تخمگذار
  3. قفس پرورش مرغ مادر
  4. قفس پرورش مرغ بومی

تقسیم‌بندی بر اساس چینش

  1. قفس عمودی
  2. قفس‌ پله‌ ای

تقسیم بندی بر اساس طبقه

  1. قفس مرغ ۱ طبقه
  2. قفس جوجه یکروزه ۱ طبقه
  3. قفس مرغ ۲ طبقه
  4. قفس مرغ ۳ طبقه
  5. قفس مرغ ۴ طبقه
  6. قفس مرغ ۵ طبقه
قفس مرغ 2 طبقه
قفس مرغ 2 طبقه

مزایای استفاده از قفس مرغ

قفس مرغ مزایای بسیار زیادی با خود به همراه خواهد داشت. چنانچه دوست دارید تولید قفس مرغ را انجام دهید ابتدا باید با مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شوید تا بتوانید نوع نیاز مخاطب خود را به بهترین شکل فراهم سازید.

قفس مرغ با خود مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می توان به نرخ رشد مناسب، جلوگیری از شیوع بیماری ها، اطمینان از سلامتی مرغ ها،  صرفه جویی در زمان و هزینه، تجربه بالاترین سود و راندمان کاری، کاهش هزینه و بازه زمانی برای استفاده از کارگر، آمارگیری دقیق، جلوگیری از شکسته شدن تخم مرغ ها، جلوگیری از درگیری های به وجود آمده، راحتی بیشتر و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

به طور کلی کسانی که از قفس مرغ استفاده می کنند مدیریت راحت‌تری در پرورش خواهند داشت. این مدیریت راحت می‌تواند با سودآوری بالا و لذت بخش تر شدن کارها عجین شود.

ویژگی های بهترین نوع قفس

زمانی قفس برای شما تمامی مزیت های گفته شده را در بر خواهد داشت که استانداردهای روز دنیا در تولید قفس مرغ رعایت شود. از این رو قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین نوع قفس مرغ آشنا کنیم.

استفاده از متریال های مرغوب

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین نوع قفس استفاده از متریال های استاندارد است. بهترین قفس مرغ از متریال تمام گالوانیزه گرم ساخته می شود. قفس هایی با جنس گالوانیزه گرم کششی این امکان را به شما می دهند که بتوانید بدون نگرانی از آنها در بازه های زمانی طولانی (بیش از 10 سال) استفاده نمایید.

ضد زنگ و قابل شستشو بودن

ضد زنگ و قابل شستشو بودن یکی دیگر از ویژگی های بهترین نوع قفس مرغ است. توجه داشته باشید اگر تولید قفس مرغ را انجام می دهید و یا قفس مرغ را از مراکز معتبر تهیه میکنید حتماً به متریال به کار رفته در آن توجه نمایید. حتی الامکان سعی کنید قفس هایی را تهیه کنید و یا بسازید که جنس آن از گالوانیزه گرم کششی باشد. قفس ها با این متریال، ضد زنگ و قابل شستشو هستند.

دارای تجهیزات

تجهیزات به کار رفته در قفس نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. معمولاً بهترین نوع قفس های مرغ به تجهیزاتی چون سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک مجهز هستند.

تولید در کارخانه

توجه داشته باشید بهترین نوع قفس های مرغ، استانداردهای روز دنیا را رعایت کرده اند و تمامی اجزای آنها در کارخانه ساخته شده است. در بازار و سایت ها قفس هایی را مشاهده خواهید کرد که برخی از اجزای آنها در کارخانه ساخته نشده و یا به وسیله دست به یکدیگر متصل شده اند. قفس هایی که در کارخانه تولید شده باشند استاندارد تر خواهد بود. شما هم اگر ویژگی های بهترین نوع قفس را از لحاظ تولید می دانید و دوست دارید آن را با ما و سایر مخاطبین در میان بگذارید می توانید از طریق قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

قفس مرغ 1 طبقه
قفس مرغ 1 طبقه

حتما بخوانید: پرورش مرغ گوشتی در خانه + [ همه نکات مورد نیاز ]

بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش مرغ

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید قفس مرغ فعالیت می کنند. اما در میان تمام این شرکت ها چند شرکت هستند که توانستند با رعایت استانداردهای روز دنیا نامی نیک را از خود به جای بگذارند. در بین این چندین شرکت، شرکت طیوران سازه است که توانسته  از سایر شرکتها به دلیل استفاده از متریال های مرغوب سبقت بگیرد. طیوران سازه بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش مرغ در ایران است.

قفس هایی که سایت طیوران سازه تولید می کند مزیت های فراوانی دارد از جمله این مزیتها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. ضد زنگ و قابل شستشو (10 سال ضمانت)
  2. سیستم آبخوری نیپل تمام اتومات (2 سال ضمانت)
  3. جنس تمام قفس گالوانیزه گرم کششی
  4. مناسب برای استفاده در سالن های پرورش، منازل مسکونی، آپارتمان ها و ویلاها
  5. 100 درصد استاندارد و تولید کارخانه
  6. ارسال به سراسر کشور
  7. صادرات قفس مرغ

شما برای ما از تولید قفس مرغ بنویسید

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم شما را با انواع قفس مرغ، بهترین نوع قفس، بزرگترین تولید کننده قفس مرغ آشنا کنیم. اگر جزو مخاطبینی هستید که در این زمینه تجربیات فراوانی دارید و دوست داری تجربیات شما موجب رونق کسب و کار سایر مخاطبین سایت طیوران سازه شود می توانید از طریق قسمت نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر مخاطبین قرار دهید. همچنین از طریق قسمت نظرات میتوانید سوالات خود در این باره را با ما در میان بگذارید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

سوالات متداول

انواع قفس های مرغ برای تولید بر چه اساسی تقسیم بندی می شود؟

انواع قفس های مرغ را بر اساس ظرفیت، تعداد طبقات، نوع پرنده و نحوه چیدمان تقسیم بندی می شوند.

بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش مرغ کدام شرکت است؟

شرکت طیوران سازه

بهترین نوع قفس مرغ برای تولید چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از متریال های مرغوب ضد زنگ و قابل شستشو بودن دارای تجهیزات تولید در کارخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *