جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تولید قفس بلدرچین + معرفی بهترین تولید کننده

قفس بلدرچین

یکی از مهمترین ارکان در پرورش بلدرچین، قفس است. کسانی که پرورش بلدرچین را انجام میدهند به خوبی می دانند قفس می تواند راندمان کاری آنها را به بالاترین میزان خود برساند. از این رو تولید قفس بلدرچین توسط شرکت ها اهمیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. بسیاری از شرکت هایی که در گذشته به ناچار از مواد اولیه کم کیفیت در محصولات خود استفاده می کردند با پیشرفت علم و تکنولوژی در کشور عزیزمان ایران مواد اولیه مرغوب و استاندارد های روز دنیا را در قفس ها به کار میبرند.

اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید با تولید قفس بلدرچین به درآمد زایی بالایی برسید، این مطلب از سایت طیوران سازه مختص شماست. ما در این مطلب شما را به طور کامل با انواع قفس های پرورش بلدرچین، بهترین نوع قفس و  بهترین تولید کننده قفس بلدرچین آشنا خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

انواع قفس های پرورش بلدرچین

برای اینکه بتوانید به تولید قفس بلدرچین ورود کنید ابتدا باید انواع قفس بلدرچین را به طور کامل بشناسید تا اطلاعات لازم در این باره را به دست آورید. در این قسمت سعی داریم شما را با انواع قفس های پرورش بلدرچین آشنا کنیم تا اطلاعات لازم درباره انواع قفس ها را به دست آورید.

قفس بلدرچین 4 طبقه
قفس بلدرچین 4 طبقه

 مطالب مرتبط: پرورش بلدرچین تخمگذار

قفس منبری یا کالیفرنیایی

در این مدل قفس بلدرچین کود مورد نظر در کف سالن و یا در گودالی قرار می گیرد و با استفاده از یک طبقه بیرون از سالن هدایت می گردد. کسانی که پرورش بلدرچین را در واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی انجام می‌دهند نمی‌توانند در قفس منبری یا کالیفرنیایی استفاده کنند، زیرا کارایی مناسبی برای آنها نخواهد داشت. توجه داشته باشید این. را به عنوان یک توصیه در اختیار داشته باشید در غیر این صورت می توانید از این قفس در فضاهای گفته شده استفاده نمایید.

قفس طبقه ای

یکی از قفس هایی که می‌تواند راندمان کاری در پرورش بلدرچین را به طور چشمگیری افزایش دهد، قفس طبقه ای است. در قفس های طبقه ای فضولات بلدرچین ها در سینی که در زیر هر طبقه تعبیه شده است ریخته می شود و پرورش دهنده می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک آن را جدا کرده و به بیرون انتقال دهد. چنانچه دوست داشتید تولید قفس بلدرچین را انجام دهید توصیه میکنیم از قفس های طبقه ای استفاده کنید. قفس های طبقه ای می تواند تمامی نوع نیاز یک پرورش دهنده را به بهترین شکل برآورده سازد.

اکثر از پرورش دهندگان نیز از قفس های طبقه ای برای پرورش بلدرچین استفاده می کنند. این امر بدین معنی است که شما می‌توانید اکثر بازار جهت فروش قفس بلدرچین را در تولید قفس بلدرچین طبقه ای در اختیار داشته باشید. هرچقدر به اهداف مخاطب نزدیک تر باشید به طور قطع در تولید قفس بلدرچین به سودآوری بیشتری خواهید رسید.

مطالب مرتبط: پرورش بلدرچین گوشتی

انواع قفس طبقه ای

قفس های طبقه ای نیز خود انواع گوناگونی دارند. قفس های طبقه ای با توجه به تعداد بلدرچین ها و نوع فضا طراحی می شوند. از انواع قفس طبقه ای که شما می توانید تولید آن را انجام دهید می توان به گزینه های زیر اشاره نمود.

  1. قفس بلدرچین ۱ طبقه
  2. قفس جوجه یکروزه ۱ طبقه
  3. قفس بلدرچین ۲ طبقه
  4. قفس بلدرچین ۳ طبقه
  5. قفس بلدرچین ۴ طبقه
  6. قفس بلدرچین ۵ طبقه

بهترین نوع قفس برای شروع پرورش و راندمان بالا

همانطور که گفتیم در بین قفس های گفته شده بهترین قفس برای شروع پرورش بلدرچین، قفس طبقه ای است. اما قفس طبقه ای زمانی می‌تواند برای شروع پرورش شما مناسب باشد و راندمان کاری بالایی را به شما هدیه دهد که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده باشد. یکی از بهترین مواد اولیه که در قفس های بلدرچین به کار میرود گالوانیزه گرم است. قفس تمام گالوانیزه گرم می تواند شما را یک قدم به راندمان کاری بالا نزدیکتر کند. بهترین نوع قفس برای شروع پرورش و راندمان بالا  تمام گالوانیزه گرم می باشد.

  • از دیگر ویژگی‌های بهترین نوع قفس برای شروع پرورش و راندمان بالا میتوان به ضد زنگ و قابل شستشو بودن آن اشاره کرد. قفس هایی که ضد زنگ هستند  پرورش دهنده می تواند آنها را به راحتی هرچه تمام تر بشوید. همچنین این نوع قفس ها عمر بالایی خواهند داشت. از این رو متقاضیان اشتیاق بالاتری برای خرید آن خواهند داشت. توصیه ما به شما این است که در تولید قفس بلدرچین از گالوانیزه گرم استفاده کنید و قفس ها را به نوعی بسازید که ضد زنگ و قابل شستشو باشند.
  • یکی دیگر از ویژگی هایی که میتوانند قفس هایی برای راندمان کاری بالا  داشته باشند سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک است. این سیستم آبخوری باعث می شود آب به راحتی هرچه تمام تر به بلدرچین ها برسد. سیستم آبخوری نیپل با نوک زدن بلدرچین به جریان افتاده و با برداشته شدن و آنقدر خواهد شد. این سیستم باعث صرفه جویی در مصرف آب و عدم کثیفی در فضای پرورش بلدرچین میشود.
  • به نظر شما بهترین نوع قفس برای شروع پرورش و راندمان بالا چه ویژگی های دیگری می تواند داشته باشد؟ شما میتوانید از طریق قسمت نظرات دلایلی که برای بهترین نوع قفس دارید را با ما و سایر مخاطبین سایت طیوران سازه در میان بگذارید.

بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش بلدرچین

در این مطلب شما را به طور کامل با انواع قفس بلدرچین و بهترین نوع آن آشنا کردیم و به شما گفتیم که چگونه می توانید در تولید قفس بلدرچین بالاترین بازدهی را تجربه نمایید. حالا وقت آن رسیده است که شما را با بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش بلدرچین در ایران و خاورمیانه آشنا کنیم. شرکت طیوران سازه بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش بلدرچین به شمار می رود. شرکت در تولیدات قفس خود از گالوانیزه گرم کششی استفاده می کند. از دیگر ویژگی های تولید قفس بلدرچین توسط شرکت طیوران سازه می توان به ضد زنگ و قابل شستشو با 10 سال ضمانت و سیستم آبخوری نیپل تمام اتومات با 2 سال ضمانت  اشاره کرد.

عزیزانی که دوست دارند قفس های بلدرچین را تهیه کنند به راحتی هرچه تمام تر می توانند وارد سایت طیوران سازه شوید و با توجه به نوع نیاز خود انواع قفس های طبقه ای را سفارش دهند.

قفس بلدرچین 5 طبقه
قفس بلدرچین 5 طبقه

شما برای ما از تولید قفس بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت طیوران سازه سعی کردیم شما را به طور کامل با تولید قفس بلدرچین، انواع قفس بلدرچین و بهترین نوع آن آشنا کنیم. چنانچه شما نظرات متفاوتی نسبت به اطلاعات داده شده دارید می توانید از طریق قسمت نظرات انتقادات و پیشنهادات خود را با پشتیبان سایت طیوران سازه و مخاطبین ما در میان بگذارید. همچنین از این طریق می‌توانید سوالاتی که میتواند ذهن شما را در این زمینه به خود درگیر کند را با پشتیبان سایت در میان بگذارید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

انواع قفس برای تولید قفس بلدرچین را نام ببرید؟

قفس کالیفرنیایی قفس طبقه ای

بهترین تولید کننده قفس بلدرچین را کدام شرکت است؟

شرکت طیوران سازه

انواع قفس طبقه ای بلدرچین را نام ببرید؟

قفس بلدرچین ۱ طبقه قفس جوجه یکروزه ۱ طبقه قفس بلدرچین ۲ طبقه قفس بلدرچین ۳ طبقه قفس بلدرچین ۴ طبقه قفس بلدرچین ۵ طبقه

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *